yso3-love.mam9.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

yso3-love.mam9.com

gded

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انتبهوا ياشابات المنتدي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابن البابا كيرلس
Admin
Admin
ابن البابا كيرلس

انتبهوا ياشابات المنتدي Empty
مُساهمةموضوع: انتبهوا ياشابات المنتدي   انتبهوا ياشابات المنتدي Icon_minitimeالأحد سبتمبر 07, 2008 10:07 pm

لو حصل وحبيتي شاااااب قوووي قووووووي وقعدتوا تحبوا في بعض وخلص عليكي كارتين فئة مية جنيه وملالك اودتك دباديب وبعدين غلط غلطة عمره وبعتلك جواب بيوصف لك في مشاعره الفياضة واحاسيسه الملتهبة وعينيه اللي مش عاوزة تبطل عياط لانه محروم من ريتك
وبعدين زهق وحب يكرر نفس المشوار ده بدباديبه وكروته مع واحدة تانية وفعلا رمي الشريحة واشتري خط جديد وعمل عليكي اوف لاين ع النت وانتي عرفتي البنت دي ياتري ساعتها هيبقي ايه رد فعلك هل
هتبعتب الجواب ده للبنت عشان تحذريها
ولا هتبعتيه عشان تفقعيه اسفين
ولا كرامتك هتنقح عليكي ومش هتبعتي الجواب ولا
مش هتهتمي وتقولي هبيع اللي باعني وتبيعي الدباديب
ياتري الولاد يحطوا نفسهم في نفس المشكلة ويتخيلوا العكس لان البنات دلوقتي (مش كلهم ) بقم هما اللي بيفلسعوا الولاد
simsim
عضوفعال
عضوفعال

مُساهمةموضوع: رد: انتبهوا ياشابات المنتدي   انتبهوا ياشابات المنتدي Icon_minitimeالأحد سبتمبر 07, 2008 11:01 pm

بلاش كلمه غلط غلطه عمرة انه بعت جواب يوصفلها حبها في قلبه لان اللى بيحب بجد عمرة ماهياخدها كدا
لان الواحد لو حب بجد عمرة ماهيندم على اى لحظه عاشها مع حبيبه بس اللى يحب بجد
ثانيا المشاعر الحلوة متتقدرش بفلوس عشان تقول خلص عليها كارتين شحن والكلام دا
الحب احلى حاجه في الدنيا بس للى يقدر معنى الحب بجدواللى يحافظ عليه وعلى حبيبه
وخسارة ان الشباب دلوقتى بيزهقوا ويحبو يغيرو
المهم .....
انا لو منها وحبيته بجد عمرى ماهبعت الجواب وهسيبه لضميره بقا وربنا يصبرنى على فراقه من ناحيه وعلى اللى عمله فيا من ناحيه تانيه
معلش طولت عليك بس بجد الموضوع جميل اووووووووووى وربنا يباركك
ابن البابا كيرلس
Admin
Admin
ابن البابا كيرلس

مُساهمةموضوع: رد: انتبهوا ياشابات المنتدي   انتبهوا ياشابات المنتدي Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 08, 2008 9:45 pm

اولا انا قلتش انه حبها بجد بدليل انه سابها بعد كدة يعني غلط غلطة عمره بالنسبة لفكره هو صح تماما بس ده ميمنعش ان تفكيره غلط وانا مش متفق معاه فيه
ثانيا انا مقصدتش بموضوع الكروت ده اني اقدر الحب لا ده نوع من انواع الكتابة يسمي بالنوع الساخر بس عشان اضمن الموضوع شوية فكاهة
ثالثا متشكر جدا جدال جدا علي المتابعة وعلي التوضيحات المميزة ونرجو نشوفلك مواضيع
وياريت الاعضاء كلهم يشاركوناا

انتبهوا ياشابات المنتدي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-